استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بررسی وضعیت تیم‌های مشهدی در لیگ آزادگان|از کامیابی «شادکام» تا امیدواری‌های «پیام»

  • کد خبر: ۱۰۳۶۳۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
بررسی وضعیت تیم‌های مشهدی در لیگ آزادگان|از کامیابی «شادکام» تا امیدواری‌های «پیام»
در تعطیلات نوروزی بر ورزش مشهد چه گذشت؟

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تعطیلات نوروزی برای جامعه ورزش فقط چند روز بود و بعد از آن دوباره هیجان مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف به جان علاقه مندانش افتاد. چنان که جامعه ورزش مشهد هم از همان نخستین روز‌های سال جدید شاهد حضور تیم‌ها و نماینده هایش در عرصه‌های مختلف بود. از تلاش نمایندگان لیگ دو و سه فوتبال شهر بگیرید تا بازی ‎های نمایندگان استان در لیگ دسته یک فوتسال.

البته در این میان برخی ورزشی‌های مشهدی هم در قالب تیم‌های ورزشی دیگر در عرصه‌های کشوری و رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفتند. مجتبی سرآسیایی و محمدرضا مهاجری، دو مربی مشهدی، به سرمربیگری فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان درآمدند و بسکتبالیست‌های مشهدی در تیم‌های شیمیدر، شهرداری گرگان و ذوب آهن توانستند به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کنند.

شروع پیام، پیروزی شادکام

تیم فوتبال شادکام مشهد، نماینده استان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور، در تعطیلات نوروزی یک بازی سخت مقابل نماینده بابل داشت؛ دیداری که با تک گل علی دهقان با برتری مشهدی‌ها همراه شد تا شاگردان سعید خانی بعد از تساوی بدون گل در بازی نخست، به اولین سه امتیاز فصل برسند و حالا با چهار امتیاز از دو بازی از تیم‌های امیدوار به آینده این رقابت‌ها باشند. در سویی دیگر، سبزپوشان پیامی که در لیگ دسته دوم توپ می‌زنند، از فرصت تعطیلات عید برای ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت استفاده کردند و حالا قرار است در نخستین دیدار سال جدید از دوشنبه ۱۵ فروردین در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد به مصاف شهدای رزکان کرج بروند. پیام با هجده امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد.

وضعیت بد لیگ یکی‌های فوتسال

لیگ دسته یک فوتسال کشور برای دو نماینده خراسان در واپسین روز‌های قرن چهاردهم خورشیدی با ناکامی‌های پیاپی همراه شد تا جایی که قند فریمان در گروه یک این مسابقات تا قعر جدول سقوط کرد و استعداد‌های درخشان مشهد هم که در گروه سوم بود، با وجود شروع خوب تا میانه‌های جدول سقوط کرد. دو تیمی که در تعطیلات نوروز یک شکست و یک تساوی به دست آوردند. قند فریمان مقابل شهدای چوار ۶۵ ایلام در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت‌ها به شکست ۴ بر ۳ تن داد تا همچنان قعرنشین جدول گروهش باشد و استعداد‌های درخشان مشهد هم مقابل صنایع پشتیبان هرمزگان با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد تا همچنان در جایگاه پنجم گروه هشت تیمی اش باقی بماند. البته استعداد‌های درخشان یک بازی عقب افتاده دارد و در صورت پیروزی می‌تواند تا پله دوم جدول بالا بیاید.

صعود ۳ مشهدی به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در لیگ برتر این فصل نتوانست به جمع تیم‌های نهایی صعود کند، اما با وجود این، نمایش مشهدی‌ها در لیگ برتر مقبول اهالی ورزش بود. البته فقط مشهدی‌های آویژه نبودند که فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و بازیکنان مشهدی تیم‌های دیگر هم عملکرد خوبی در این فصل لیگ برتر بسکتبال داشتند. نمونه اش چهار بازیکنی که با تیم هایشان به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بسکتبال رسیدند. روزبه ارغوان و حامد حسین زاده دو بازیکن تأثیرگذار شیمیدر در راه رسیدن این تیم به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بودند. همچنین، در شهرداری گرگان هم احمد بوستانیان، ستاره بلندقامت مشهدی، فصلی خوب را سپری کرد. در ذوب آهن هم علیرضا مرتضوی بازیکن فصل قبل آویژه صنعت از بازیکنان مشهدی و تأثیرگذار تیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->